.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل پست مازندران همزمان با روز جهانی پست و در جمع خبرنگاران :
برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم / شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند / در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان که دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد !
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.

به گزارش شمال نیوز، محسن بخشی مدیرکل پست مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، اظهار کرد : امروز روزی است که جهان در خدمات پستی در حال فعالیت است و شعار آن دست در دست هم دهیم تا اعتماد ایجاد کنیم.

 

وی افزود: حدود ۸۰۳ واحد پستی در استان داریم که ۳۰۵ واحد آن شهری، ۲۲۹ دفتر روستایی و ۱۹۷ دفتر نمایندگی داریم.

 

 

مدیرکل پست مازندران، خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار نیروی انسانی نیز در حال ارائه خدمات هستند.

 

این مسئول اشاره کرد: در نیمه امسال میزان ترافیک صادره مازندران به سایر نقاط کشور ۳ میلیون مرسوله پستی و میزان ترافیک وارده حدود ۴ میلیون مرسوله پستی است.

 

این مسئول ادامه داد: در حوزه صادره ۱۳ درصد رشد داشتیم که در کشور یک درصد منفی است.

 

بخشی اعلام کرد: سرانه پستی مازندران به ازای هر نفر ۵.۷ و کشور ۷.۲ است که نشان می‌دهد که ترافیک پستی وابسته به توسعه آن کشور است.

 

وی عنوان کرد: در سال گذشته حدود ۴ میلیارد مرسوله در سطح کشور در حال گردش بود که تنها زیر ۲۰ درصد آن را جذب کردیم.

 

مدیرکل پست مازندران، گفت: حضور پست، فساد و قاچاق را حذف می‌کند و دستگاه‌ها باید به سمت واگذاری مرسوله به پست حرکت کنند.

 

 

این مسئول، اذعان کرد: در نیمه نخست امسال ۳۳۹ هزار کارت سوخت در استان توزیع شد.

 

بخشی بیان کرد: امسال در ایام اربعین حدود ۲۴ هزار گذرنامه در مازندران توزیع شد.

 

وی مطرح کرد: استراتژی کلان ما ارائه خدمات نوین پستی است و درصدد اجرای پیک موتوری هستیم و از ورود بخش خصوصی برای راه‌اندازی و مشارکت اجرای این طرح استقبال می‌کنیم.

 

مدیرکل پست مازندران، گفت: ساماندهی حوزه توزیع در دستور کار است و بر اساس خدمات نوین امروز کلیه مراحل مرسوله قابل رصد و ردیابی است.

 

 

این مسئول ادامه داد: ما بیشترین مراجعه کننده و کمترین شکایات را داریم اما متاسفانه مسئولان توجهی به این دستگاه نمی‌کنند.

 

بخشی اظهار کرد: پست در دورترین نقطه مازندران در حال ارائه خدمات است و هیچگونه رسوب مرسوله پستی در طول ۴۸ ساعت نداریم.

 

وی عنوان کرد: حذف رسید کاغذی و امضاهای الکترونیک یکی از سیاست‌های پست است که در حال انجام است.

 

مدیرکل پست مازندران گفت: راه‌اندازی هاب پستی استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، گیلان و سمنان به مرکزیت استان مازندران در حال انجام است.

 

این مسئول ادامه داد: نزدیک به۲۵۰۰ سوله در شهرک‌های صنعتی مازندران فعال است که نقش پست در فروش و توزیع بسیار حایز اهمیت است و اگر محصولات را به ما واگذار کنند موجب کاهش قیمت محصول و افزایش سود تولیدکننده خواهد شد.

 

 

بخشی اعلام کرد: نزدیک به ۶۰۰ هزار مکان روستایی هنوز اطلاعات‌شان احصا نشده است و این جای تاسف است و پیگیری‌های ما بی‌نتیجه مانده است و کمکی به ما نمی‌شود.

 

وی عنوان کرد: شهرداران، بخشداران و دهیاران به دستورالعمل استانداری، عمل نکردند و این اطلاعات در اختیار پست قرار داده نشده است.

 

مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند ، بیان کرد: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.

 

بخشی عنوان کرد: سخت‌ترین کار پست، بر دوش نامه‌رسان‌ها است که روزانه ۱۰۰ مرسوله را توزیع می‌کنند؛ اما متاسفانه تاکنون طرح سختی کار این قشر دو بار در مجلس طرح اما موافقت نشد.

 

وی اذعان کرد: در سال گذشته برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم و خوشبختانه در سال گذشته ۲۹ نیرو به پست استان اضافه شد و حدود نامه رسان در استان فعالیت می‌کنند.

 

مدیرکل پست مازندران، گفت: در شبانه‌روز ۴۵ هزار مرسوله در استان جابه‌جا می‌شود.

 

این مسئول اعلام کرد: مجوز ساختمان میاندرود گرفته شد و نقشه هم صورت گرفته شد و مناقصه نیز انجام شد که باطل شد و مناقصه جدید به‌زودی انجام می‌شود.

 

بخشی اذعان کرد: دفتر پستی در پایانه بین‌المللی برنج آمل افتتاح شد که روزانه ۵ تن از پایانه آمل صادر می‌کنیم.

 

وی متذکر شد: در پروژه غرب استان نیز کارهای تعمیراتی انجام شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.306 seconds.